my awesome Followers ^ ^

Friday, July 1, 2011

Big Bang-Daesung Kes Polis

 
 
 Em..Baru saja review pasal group Big Bang-BB yang famous tiba-tiba keluar cerita macam ini. Hurm... Dyela dah tahu pasal hal ini. Cuma ingat siasatan masih dijalankan. Kes melibatkan Desung yang telah melanggar seorang lelaki iaitu Mr Hyun. Sebenarnya Mr Hyun sudah terlanggar dengan tiang sebelum Daesung terlanggar dia sebab Mr Hyun membonceng dalam keadaan mabuk tetapi polis cakap hasil siasatan menunjukkan perlanggaran Mr Hyun tu tidak menyebabkan kematian tetapi kereta yang dipandu Daesung yang merempuh mangsa buat kali kedua telah menyebabkan kematian mangsa maka dia dikenakan hukuman 5 tahun penjara ataupun membayar penalti sebanyak $20,000 USD. 
 

Huhuhu...... kalau ikut logik Mr Hyun memandu dalam keadaan mabuk memang la salah. Dia langgar tiang memang salah dia sebab tiang tu tidak boleh bergerak. Tapi Daesung pula langgar dia pandu laju pula tu (70/km jer) , Keputusan akhir masih belum diberitahu.. Hurm macam mana nasib BB lepas ni? Kita tunggu dan lihat. Moral of the story : Jangan memandu laju dan jangan langgar tiang.

 
p/s: Entry sebelum ini melaporkan pelaku adalah Seungri adalah silap. Telah disahkan Daesung terlibat. Harap Maaf ye.. Akan lebih berhati2 di masa hadapan. Maaf ye Seungri...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget