my awesome Followers ^ ^

Sunday, July 17, 2011

Lee Min Ho bermasalah dengan Lee Hyori??


Lee Min Ho bermasalah dengan Lee Hyori?? 




Hi.. Ok Ni ade gosip terbaru membabitkan oppa Lee Min Ho. Lee Min Ho dikatakan bersikap dingin dengan actress Lee Hyori. Ini terlihat pada sebuahh foto yang beredar di laman internet dimana kedua-dua bintang ini dilihat duduk dalam keadaan yang agak rengang antara satu sama lain. Ada yang menyatakan keadaan mereka itu boleh dianggap pelik.
Terdapat juga cerita lain yang mengatakan Lee Min Ho tidak menyukai actress yang berpakaian seksi.  Hurm.. Bagus la Oppa suka yang bersopan. Hehehe.
Lee Min Ho memberi komen ketika acara One Night of TV Entertainment di SBS “ Kami tidak duduk rapat tetapi kami banyak berbincang tentang pelbagai topik.
Hyori juga sempat disoal adakah dia memberi nasihat kepada Lee Min Hoo , tetapi Hyori menjawab dengan jawapan yang membuatkan penonton di SBS ketawa. (Tidak di ketahui apakah jawapan dia.)
Bagi dyela Oppa Lee Min Ho mungkin tidak serasi bersama Hyori.Agaknya oppa dengar lagu Meor Hassan kot Kalau Berpacaran. Boleh pandang-pandang, jangan pegang-pegang, duduk rengang-rengang.. Hehehe…

Gambar yang menunjukkan Lee Min Ho "jauh" dari Lee Hyori.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget