my awesome Followers ^ ^

Saturday, September 10, 2011

♥♥♥ chat bersama Kim Hyun Joong (simple love talk with Kim Hyun Joong) ♥♥♥

Berikut merupakan temubual yang pernah diadakan bersama Kim Hyun Joong bersama majalah korea dan disiarkan epop.  ♥♥♥

Nota:Kim Hyun Joong (KHJ ♥ )



--> Pernahkah   suka sesiapa semasa kecil?? 
KHJ ♥-> Masa kecil saya suka bergurau dengan budak perempuan dan membuli dia.Seperti saya akan melukis satu garisan di atas meja dan mengatakan apa jua barang yang melepasi garisan ini adalah milik saya .. Hihi..
( Uish mesti budak perempuan tu tersenyum lebar bila tau oppa ingat lagi peristiwa ni)

                                               



--> Gadis idaman?? 
KHJ ♥-> Saya jenis yang akan jatuh cinta pada pandang pertama.Karekter seseorang akan mudah menarik perhatian saya. Saya suka gadis yang aktif , natural dan bagaikan chingu kepada saya . Kalau dia amat cantik tetapi terlalu formal maka lenyap la tanggapan baik saya terhadapnya.
(Ingat info ni!  =) ) girlemoticon



--> Bagaiman luahkan  perasaan cinta?
KHJ ♥-> Mulanya saya akan simpan perasaan didalam hati dahulu. Lepas kenal baru saya akan meluahkan perasaan saya padanya.Kalau dia tak terima saya pasti saya akan putus asa.
(Ish2..siapa la yang sanggup tolak oppa yang handsome ni)

 
--> Bagaimana cara melamar gadis impian?
KHJ ♥-> Saya tak akan melamar dengan cara yang istimewa. Saya lebih suka cara yang ringkas.

--->Bagaimana layanan terhadap isteri ?
KHJ ♥-> Walaubagaiman saya akan hidup harmoni bersama isteri. Perkahwinan adalah sesuatu yang suci bagi saya.Bila hidup bersama pasangan suami isteri akan melalui perkara .Jadi saya cintai isteri saya setiap hati dan hidup bahagia bersamanya.
(Wah..bestnya...!) 
girl emoticon


--> Pandai masak tak?
KHJ ♥-> Tahu tapi biasa sahaja. Selalunya saya akan makan diluar bersama teman. Saya hanya akan masak apabila duduk seorang dirumah.








--> Pandai masak apa?
KHJ ♥->  Gyudon (Beef Bowl), Tonkatsu (pork cullet) dan Katsudon. Saya belajar dari TV.
(Pandai oppa masak..)

                                        Tonkatsu                                            Gyudon 
                                                                          Katsudon
                                                                                                                     


Sumber: Epop

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget