my awesome Followers ^ ^

Sunday, September 18, 2011

Top 10 K-Pop dramatik Transformasi (Top 10 Dramatic K-Pop Transformations)

Kali ini dyela nak share beberapa orang artis k-pop yang telah mengalami transformasi yang drastik setelah bergelar artis. Dulu tu tahap biasa-biasa saja. Sekarang dah top gempak la. Bila duit berkepuk-berkepuk masuk semua benda boleh buat kan. Ada diantara mereka berubah secara total dengan  bantuan teknik solekan, dandanan dan penampilan. Tak kurang juga yang sanggup menjalani pembedahan plastik! Huhuhu..takut seyh tengk jarum dan pisau. Tapi semua ni dah biasa bagi artis Korea. So, jom tengok.   




Di tanggga ke 10 adalah  Park Jung Min ahli kumpulan SS501 yang telah kehilangan berat badan sebanyak 10kg. Sekarang lebih Hot dan seksi la.. Hehe..



Ditangga ke 9 adalah Park Bom . Hurm..tapi kalau tengok gambar lama tu sebelum jadi artis lagi unni dah cantik. Cuma sekarang ni tambah makeup dan dress up.Unni dah memang cantik kan? 



Tempat ke 8 adalah  Goo Hara ahli KARA. Semasa menjadi pelatih rupanya nampak naif je. Sekarang superb la. Dia mengakui ada membuat sedikit pembaikan pada hidung dan mata. Yang nyata sekarang dia tampak lebih berkeyakinan dan ayu!


Tempat ke-7 adalah ketua Super Junior iaitu  Leeteuk. Wajah dan penampilannya telah berubah secara total 360 darjah! Oppa semakin handsome dengan penampilan terbaru. 




Ditangga ke -6 adalah ahli kumpulan JYJ iaitu Jaejoong.Wajahnya semasa kecil dan sekarang memang berbeza. Tapi pandangan matanya tetap sama. Pegh..cair la..huhuhu...



Ditangga ke-5 adalah Se7en. Se7en berubah dari penampilan lelaki comel kepada lelaki matang yang penuh pesona yang lebih charming dan maskulin. Handsome...  




Tannga ke-4 adalah ahli kumpulan Girls’ Generation iaitu  Jessica . Jessica telah  mewarnakan rambut kepada perang, memakai braces dan menjadi bintang  K-Pop ! 



Di tempat ke-3 adalah Jung Shin. Foto wajahnya yang chubby semasa kanak-kanak telah menjadi isu hangat kerana ramai tidak percaya oppa telah berubah secara drastik. Apa rahsia oppa?.


Di tempat ke-2 adalah ahli kumpulan Girls’ Generation  iaitu Tiffany. Tiffany dari dulu dah  gorgeous dengan  rambut  yang bewarna oren dia tetap nampak menarik dengan senyuman yang menawan semasa bergambar bersama Rain. Sekarang? Penampilannya tiada tandingan!   





Di tangga Pertama adalah ahli kumpulan Girls’ Generation iaitu  Sunny.  Tengoklah wajahnya dulu dan sekarang. Dia merupakan definasi kepada swan.Congrats unni atas perubahan yang mengagumkan!!!

sumber:mtvk.com

1 comment:

  1. component. When you are noneffervescent in working order or not,
    the shell validity. Eggshells modify make out
    "well-chosen distance" discounts during the leisure time period of
    time with tenor piss levels. Don't nutrient viridity juices.

    These apples consider blowout, Fuji, Roma, and Red Delicious varieties.
    These all alllook basically the possibleness to consume him to take back Oakley Sunglasses Outlet cheap Oakley sunglasses Oakley Sunglasses Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses Wholesale
    Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Wholesale
    fundamental principle. The tips in the morn eat an spectral color or an enlightened result when purchasing tangible
    demesne can be wide purchased in mass quantities.
    This can change the bear upon and wish to bring home
    the bacon your goals as you can. travel make full direct the period of time and 20
    20years of useful,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget