my awesome Followers ^ ^

Friday, October 21, 2011

Surat pertama Rain

 Umum sedia maklum Rain telah pun menyertai tentera baru-baru ini. Telah pun di sahkan Rain ditempatkan di division 5 yang terletak di Provinsi Gyeonggi dimana kawasan itu sangat sejuk dan boleh mencapai suhu - 30 darjah celcius. Rain dijangka akan berada disana selama 8 minggu. Minggu lalu Rain telah mengirimkan adik tunggalnya iaitu Jung Ha Na sekeping surat.  Jung Ha Na memberitahu" 

“ Surat tiba hari inii. Ketika menerimanya, saya berasa biasa sahaja. Tetapi setelah membaca suratnya, saya mula menangis.Saya  menangis saat membaca “untuk adik perempuanku yang paling aku sayang di dunia” dan tertawa ketika abang mengingatkan untuk memandikan Baek Goo iaitu anjing peliharaan kami".Setelah melihat gambarnya saya berasa lebih baik. Dia juga menulis:
Selalu ingat untuk mengunci pintu, hati-hati jika keluar malam, hati-hati juga dengan kenderaan diluar. Keadaan saya sangat baik dan usahlah risau.”
"Abang saya memang dalam keadaan baik. Tak perlu terlalu risau akan keadaannya ,” Ungkap Jung Ha Na. 
Lega mendengar berita Rain OK disana. Baguslah cam tu kan . Oppa lupa ke nak mention nama dyela dalam surat tu?? Hihihi... Oppa fighting! (Miss U)  너무 보고 싶었어요!!   (Good Luck) 행운을 빕니다! Sempena oppa kat sana dyela ada lagu khas buat oppa. Korang jangan marah k.. Hihihihi... 



Ok tak MV ni untuk Rain??hihihihi...



sumber:sompi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget