my awesome Followers ^ ^

Friday, October 21, 2011

JYJ Cheering message to Thailand fans suffering from a flood

 
JYJ Sends Video Message to Thai Fans Suffering Worst Flood in Decades
Kumpulan JYJ sangat prihatin terhadap fans mereka. Umum tahu Thailand telah dilanda banjir yang sangat teruk sehingga mengorbankan nyawa. Dengan penuh prihatin kumpulan JYJ telah meninggalkan pesanan khas buat fans mereka di Thailand. Video itu telah di upload ke laman web rasmi agensi mereka iaitu  C-JeS Entertainment bersama mesej berikut:
"Kami mendapat tahu ramai orang di Thailand yang sengsara akibat banjir baru-baru ini. Disebabkan terdapat peminat ,  kenalan dan rakan sekerja  yang telah berkhidmat bersama JYJ di Thailand menyebabkan kami prihatin terhadap kejadian ini. Kami berharap agar keadaan kembali pulih seperti sediakala dengan secepat mungkin supaya semua dapat menjalani kehidupan seharian seperti biasa. Kami juga berharap anda bersemangat!  JYJ akan cuba mengunjungi  Thailand secepat mungkin dan akan berkerja keras untuk menunjukkan keadaan yang lebih baik buat semua. Terima kasih!”
Dyela bagi pihak saranghae-dyela juga berdoa agar keadaan kembali pulih disana seperti sediakala dengan secepat mungkin dan berharap tiada lagi nyawa terkorban. For friends in Thai we hope u all strong there! Fighting!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget