my awesome Followers ^ ^

Thursday, November 24, 2011

Super Junior, miss A, 2NE1, and B2ST to attend ’2011 MAMA’


Semua sedia maklum akan berlansung 2011 MAMA di Singapore. Kalau tak tahu rujuk :Online Vote 2011 MAMA MNET Asian Music Awards in Singapore. 
Ini memang acara yang besar. Ramai k-pop Idol yang akan hadir seperti  Super Junior, 2NE1, SNSD, miss A, B2ST, 4minute, Hyun Ah, dan ramai lagi! Juga artis  antrabangsa iaitu  Will.i.am & Apl.De.Ap dari  Black Eyed Peas,  Lang Lang (China), Diva terkenal Jepun  Koda Kumi, Jane Zhang Liang Ying dan dari Singapore Dick Lee a. Disamping itu, Song Joong Gi dari drama TV popular ‘Sungkyungwan Scandal’ akan turut menyerikan majlis. Selain itu, Park Shi Hoo, Ji Sung, Go Soo dan Kim Soo Hyun adalah antara bintang-bintang Korea yang bakal menambahkan nilai hiburan acara penuh prestij ini.Sementara barisan bintang wanita Korea yang bakal hadir dalam anugerah MAMA juga tidak kurang hebatnya. Bintang veteran Hallyu, Kim Hee Sun, ‘Korean Barbie Doll’, Han Chae Young, bersama dengan Yoon Eun Hye, Han Hyo Joo dan Kim Min Hee bakal memukau peminat-peminat K-pop.Turut hadir untuk menggamatkan suasana anugerah MAMA adalah Kang So Ra yang telah menarik perhatian ramai dalam ucapan penerimaan di ‘Style Icon Awards’ yang cukup mencuit hati.  Bae Soo Bin, Nam Gyu Ri, Yoon Seung Ah, Kim Sung Soo, Oh Ji Ho dan banyak lagi bintang Korea bakal membuat penampilan istimewa di anugerah MAMA.
Sumber rasmi mengatakan penyanyi dari Korea iaitu dari agensi terkenal  seperti YG, SM, JYP, Cube juga akan hadir. Untuk peminat Malaysia boleh la lepas ni melancong ke Singapore. Istimewa untuk peminat k-pop di Malaysia, anda  boleh saksikan rancangan ini di  :
 8TV pada 29 November 2011 jam  9.30 malam


  




trimas: Starnews/8tv

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget