my awesome Followers ^ ^

Tuesday, August 16, 2011

Attention! Kim Hyun-joong Fans Metting Malaysia August 2011!!!!


Berita Baik!!! Buat kipas mati / para peminat Kim Hyun-joong!!! Dyela dapat info Kim Hyun-joong akan datang ke Malaysia pada 20 Ogos 2011 hingga 22 Ogos 2011 bagi rangka promosi album baru nya iaitu "Break Down"  Bekerjasama dengan The Face Shop (TFS).Kim Hyun-joong dibawakan oleh Warner Music Malaysia.Dia dijangka tiba di Malaysia pada 20 Ogos 2011 di KLIA dengan penerbangan MH064 pada pukul 10.50 am waktu Malaysia.Jom ramai-ramai ke KLIA untuk sambut oppa disana => Dan sidang media akan diadakan bersama Warner Music pada hari yang sama.  Seterusnya dia akan bertemu dengan para peminat tersayang pada 21 August di ballroom Garden Hotel, Mid Valley (HIGH FIVE Sesion) pada pukul 4.00 pm. Hanya 500 peminat bertuah  yang akan dipilih untuk menyertai sesi tersebut. Syaratnya peminat perlu membeli albumnya ditempat tersebut dan membuat cabutan bertuah ditempat yang sama. So, siapa yang dapat memang bertuah la. Jualan akan bermula jam 2.00pm

Pada 22 Ogos 2011 pula dia akan bersama TFS untuk mengujungi outlet mereka di Pavilion pada pukul 10.30am dan Berjaya Times Square pada 3.30 am. Bagi sesiapa yang berbelanja minima RM200 dalam satu resit dengan minimum 1 item dari koleksi FACE it BB di TFS akan berpeluang untuk bergambar bersama Kim Hyun-Joong. Dan 100 pelanggan terpilih yang membeli album "Break Down"+ barangan TFS + belian promosi akan berpeluang mendapat tandatangan Kim Hyun-Joong!. So,apalagi pastikan korang berada di venue yang telah disebutkan tadi OK! Boleh la tengok wajah oppa yang handsome teramat tu dari dekat. Dyela mengalu-alu kan sekiranya korang ingin mengirim gambar-gambar oppa yang korang snap dari jauh atau korang memang sangat bertuah dapat bergambar dengan oppa untuk menghantar kiriman gambar ke email dyela---> dyelablogspot@yahoo.com Nanti dyela akan review untuk tatapan semua =)    




Jadual promosi Kim Hyun-Joong 

untuk info lanjut sila rujuk :



***Kim Hyun -Joong will arrived at Singapore first at 19 August before Malaysia. So, Beware Singaporean!! For Singapore fans here some details about the event.
 



The fan meeting organized by TheFaceShop Singapore, fans may pick a "Scratch and Win" card after purchasing SGD 160 worth of products and buying the "Break Down" album at SGD 15.90. The sure-win cards will entitle bearers to either a normal admission, admission with autograph opportunity, or admission with group photo-taking opportunity. Promotion continues on until August 15.
Themed “Summer Time with Kim Hyun-Joong “ ,fans are requested to come attend the fan-meeting dressed in green which coincides with The Face Shop’s corporate color and group color of SS501. The party will take place at The Coliseum,Hard Rock Hotel Singapore,Resort World Sentosa at 3.30 pm on 19 August 2011.
Kim Hyun-Joong will arrived at Singapore on 17 August 2011 =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget