my awesome Followers ^ ^

Friday, August 12, 2011

Kim Beom (김범) Oppa : Bbadam Bbadam




Kim Beom oppa dikhabarkan terlibat dengan drama terbaru Bbadam Bbadam / Padam-Padam. “Bbadam Bbadam” diarahkan oleh Kim Kyu Tae dan ditulis oleh No Hee Kyung. Ia mengisahkan percintaan antara Yang Kang Cheol (Jung Woo Sung) yang merupakan bekas banduan dan seorang veterinarian yang ceria iaitu Jung Ji Na (Han Ji Min).Mereka berjumpa tanpa dirancang dan jatuh cinta. Kim Beom memainkan peranan sebagai   Lee Guk Soo,kawan baik kepada  Jung Woo Sung. Mereka bertemu didalam penjara.
Kim Beom mengatakan “Bbadam Bbadam yang diarahkan oleh pengarah kegemaran saya dan orang yang saya hormati iaitu Kim Kyu Ta. Saya telah jatuh cinta kepada drama ini saat membaca skripnya. Terima kasih kepada pengarah yang hebat,cerita yang mengagumkan,watak yang menarik dan para pelakon yang hebat!
 Saya sudah tidak sabar untuk memulakan pengambaran. Para peminat saya telah lama menunggu kemunculan saya semula. Saya akan berusaha bersunggu menjayakan cerita ini bagi memastikan semua yang menyaksikannya akan terhibur bersama keluarga semasa menyaksikannya. .”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget